Middagsfix

I ugnen har jag en nötstek som jag marinerat i rött vin, timjan, vitlök, lagerblad, peppar, soya och lite "franska örter". Ingen aning om hur det kommer att smaka men det luktar himmelskt i köket!
Tillagar den i 125 grader i en stekpåse i ca 2.5-3 tim, så den lär bli mör och saftig, hoppas på det i alla fall.
Nu ska jag gå till affären för att köpa lite potatis som vi ska ha till, sen ska jag göra en dijonsås och vips är det middag!

Kommentar från: Stina

Kanske inte superspeciellt med spotlife. Men vem som helst kan ju blogga for blogg.se, for att kunna blogga for spotlife sa maste man antingen bli vald som premium bloggare eller pa en invite. Jag fick en invite sa jag har spotlife open. Kanske innebar lite mer lasare, man vet aldrig. kanns bara roligare med ngt nytt :b

2011-03-08 @ 17:24:26
http://stun.spotlife.se
Kommentar från: Rebecca

SUPERDUPERNICE låter det kan jag lova... hoppas det blir goooott :) Massa pussar på dig min cupcake.

2011-03-08 @ 18:47:19
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: