Fredag

God förmiddag!
Gröten är i magen, Dreams med Cranberries ljuder i högtalarna och jag taggar upp för en sväng till gymmet.
Ska trotsa tråkcrosstrainern och försöka "springa" 20 min i alla fall, ger upp efter max 10 normalt sett. Sen blir det nog lite styrka. Efter det blir dem hem, duscha, käka packa och åka till Tanum!


Såg på facebook att Jenny lagt upp en länk till en sida som jag gillar som fan. Eller fan var och ta i men den verkar så fin... Människor lägger upp bilder på sina kroppar, (vissa är helt nakna) och så får människor kommentera... Det fina här är att varenda jäkel som kommenterar skriver (så vitt jag kan se) bara fina omdömen och peppar människorna på bilderna. Man hittar allt från anorektiska kroppar till BMI 30+ på sidan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: