Träning

Jag ska härmed börja redogöra för mitt dagliga intag samt min dagliga motion.
Kul och dela med sig, och jag tror att det blir lättare att motivera sig när jag vet att folk följer mig.


Dagens träning:
Idag har jag endast promenerat, två promenader som har genererat i 7399 steg.

Dagens intag:
Frukost: Havregrynsgröt med krossade linfrön + mjölk och kanel.
Mellanmål: En kopp te, 3 torkade plommon,
Lunch: En portion fullkornspasta + tomatsås med skinka, soltorkade tomater och oliver.
Mellanmål: en kopp te.
Middag: Ett tortilla bröd + några nachochips med köttfärs, gurka, paprika, creme fraich, lök och salsa + ett glas cola. Smällde även i mig lite smågodis efter maten.

Här och där har jag självklart klämt in något glas vatten.


Innan sängen kan jag lova er att det blir en kopp te till!
Over and out!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: