Måndag

Igår var jag och Linus och såg Narnia på bio. Den var helt okej, kul med sånna specialeffekter och 3D. Annars var väl filmen mest riktad till yngre, därav kanske inte helt min kopp te. Den var dock sevärd, inget snack om saken!
Idag började vi en ny kurs, fysiologi. Om 10 dagar ska vi ha tenta i detta ämne... GIVE ME A BREAK! Nej men jag antar att det inte är så farligt som det låter... Det kan det inte vara.

La upp min spotifylista på facebook förut, så ni som har mig där kan kolla in den där... Ni andra får hålla till godo lite tills jag kommer underfund med hur man lägger upp den på blågg.äss-e.

Kommentar från: Rebecca

Vi fixar fysiologin!!!

2011-01-17 @ 18:27:16
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: