Lördag

Igår eftermiddag kom Johan och Kornelia hit. Vi käkade tacos, spelade Bezzerwizzer, och hade det allmänt trevligt! Skulle även ha varit på yoga igår, men när vi kom dit så fick vi veta att ledarens bil hade blivit stulen, så det var inställt. Det var lite snopet men det var bara att traska hem igen.
Idag har vi däremot varit på pilates, ett av de hårdare passen måste jag säga... Fick ge mig under en magövning för jag höll på att dö typ.
Johan och Kornelia åkte hem runt 12 så nu ska jag ta tag i dagens bestyr, plugga lite. Sen blir det tvätt och ikväll blir det date night - bio. Vi ska se Sarah's key, tror att den kan vara riktigt spännande och gripande!


Innan jag ska plugga lite så måste jag gå igenom de dagliga bloggarna för att uppdatera mig lite!
HÖRS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: