Fredag

Igår spenderade jag kvällen hos Linn, en gammal klasskamrat från gymnasiet som också bor här i Göteborg. Vi hade det hur mysigt som helst, käkade kvällsmat i form av stekta äggmackor, müsli och yoghurt samt egyptiskt te. Sen tittade vi på halv åtta hos mig men vi började prata en massa gamla minnen och dylikt så tv försvann i bakgrunden...
Idag har jag varit ledig och har då städat och packat... Om ca en timma åker jag nämligen till Jönköping där jag ska umgås med Malin, Anna och Kornelia! Järngänget är samlat!



Järngänget för 5-6 år sedan? fr v. Anna, Malin, Jag och Kornelia.


Käkade precis väldigt got mat, ett koljaknyte fyllt med kräftfärs samt pepparrotscreme!




Det var allt för den här gången!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: