Söndag

Hej hej hallå!

Igår kom jag hem till Göteborg efter att ha spenderat den senaste månaden i Värmland! Bloggningen har varit rätt så sparsam men det ska det bli ändring på from nu! Jag har shoppat en del och har en del Bulgarienbilder att visa er!


Men annars så sitter jag nu och väntar på att Linus ska bli färdig med maten idag vankas det hemmagjorda hamburgare, Linus fick en sk hamburgerpress av mig igår som han tänkt inviga idag. Igår lagade han sin specialfläskfilé som är världens godaste (utan att överdriva) samt den lika goda såsen som han gör helt själv och sist men inte minst klyftpotatis. Det såg ut såhär:


Tomaterna i salladen är för övrigt från våra tomatplantor ute på balkongen. Närodlat eller vadå?

Kommentar från: Rebecca

gott! blir ju alltid så hungrig av dina bilder!

2011-08-07 @ 21:29:10
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: