Böcker

När jag får lite tid över från skolböcker, artiklar på engelska och diverse annat så ska jag börja läsa lite böcker. Gud vad blåst jag lät nu, typ som om att jag aldrig har läst en bok över huvud taget innan... Sådant är inte fallet. Böcker har bara blivit en sån sak som jag prioriterar när jag känner att allt annat är fixat. Annars sitter jag gärna med skolarbeten och sådant inpå småtimmarna när man annars hade kunnat ligga i sängen och läsa en mysig bok. Gick in på cdon's hemsida och hittade en flik som hette feel goodläsning. Där hittade jag A vintage affair som jag tog på just engelska för att komma igång med engelskan och därmed få det lättare med studierna. Klickade också hem Duktighetsfällan.

Köpte även Äkta vara: Guiden till oförfalskad mat och Döden i grytan.



 
Bild 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: