Torsdag

Ojojoj vilken dag! Jag, Marielle, Sara och Frida sågs vid två-tiden för att plugga lite inför den kommande tenta, det gick sådär. Sedan gick jag, Marielle och Frida och käkade lite mat på Kosmos, Sara var sjuk så hon åkte hem och kryade på sig.. Vid halv sju stängde Kosmos så då gick vi vidare till Le pain France och drack te, gud vilket mysigt ställe!
Efter det drog vi oss till bion för att se den nya saw-filmen. Där gick vi miste om en del av vår innocence... Herregud, fine, jag förstår att vissa kan se något "bra" i filmer som dessa... De är banbrytande och skrämmande. Men liksom, de får mig att fundera på det mentala tillståndet hos skaparen... Vilken fantasi... Sen att mina ögon känns smutsiga efter allt blod gör ju inte saken bättre. Bäst att jag går och tvättar mina ögon nu.



Bild

Jag, Frida och Marielle innan filmen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: