Konstiga klackar

Det är väldigt lätt att bli hjärntvättad när det kommer till (det mesta egentligen) mode.
Saker som man skrattade åt tidigare, kan en tid senare bli ett favoritplagg. Och tvärtom.
Människor vi ser upp till presenterar dessa saker för oss om och om igen, tills vi hakar på. Så har det alltid varit och kommer alltid att vara.
Ibland händer det dock att man inte hänger på. Ett exempel på detta (för min del) kommer att vara följande skor som jag inte förstår mig på. Förlåt Acne, jag gillar ju er! Men dessa skor (klack) är bara konstiga. Time will tell om jag ändrar mig, det har ju hänt tidigare! Jag är gärna ett exempel på människans egentliga natur, men i detta fall tvivlar jag på att jag byter sida.


Bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: