Tendenser

Själv så har jag ett längre ringfinger än pekfinger, vilket då enligt denna artikel på aftonbladet skulle generera i att jag bla har:

  Lättare att bli aggressiv.

  Ökad risk att utveckla prostatacancer, om du är man.

  Ökad risk att hamna i fängelse, bli mördad eller utveckla ett drogberoende.

  Större chanser att lyckas i yrken som militär, ingenjör, filosof och schackspelare.

  Förmodligen större intresse för kvinnor än män, oberoende om du är man eller kvinna.

  Lättare att bli duktig på att spela ett musikinstrument.

  Lättare att utöva fysisk aktivitet och bygga muskler.



Har man däremot ett längre pekfinger än ringfinger så har man:


  Ökad risk att drabbas av bröstcancer, om du är kvinna.

  Ökad risk att drabbas av hjärt- och kärlsjukdomar.

  Förmodligen större intresse för män än kvinnor, oberoende om du är man eller kvinna

  Större benägenhet att drabbas av eksem, allergier och feber.

  Större chans att behålla ett jobb och bli rik.

  Större chans att bli gammal.

  Ökad risk att drabbas av bröstcancer, om du är kvinna.

  Ökad risk att drabbas av hjärt- och kärlsjukdomar.

  Förmodligen större intresse för män än kvinnor, oberoende om du är man eller kvinna

  Större benägenhet att drabbas av eksem, allergier och feber.

  Större chans att behålla ett jobb och bli rik.

  Större chans att bli gammal.



Vilka tendeser har du?


Kommentar från: Sara

Haha, vet inte riktigt om jag tror på den där artikeln! ;)

Jo jag har läst lite om citrusfrukter. Men tänker läsa mer ikväll. Så vi hörs då?

2010-12-15 @ 12:31:38
http://ladysara.blogg.se/
Kommentar från: Sara

Jag är stolt över dig! Du var megaduktig. Yes dreamteam carro o sara! :D

2010-12-16 @ 19:30:39
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: