Söndag - i efterskott

Igår bloggade jag ingenting så är kommer ett söndaginlägg, något senare.
Morgonen spenderades på Göteborgs gator, (vad tragiskt det lät...) tåls att tilläggas att vi julhandlade, och inget annat! Där hittade jag inget speciellt förutom en ny jacka till mig själv.




Återigen en jacka som får vänta tills våren... Men fin var den!
Senare på dagen gjorde vi vår första söndagsstek ever till lunch, dvs ett stort stycke nötkött i ugnen.



Det var riktigt gott, dock är jag en sås och potatismänniska så jag satt mest och mosade ihop det. Dijonsås, mums!




Sedan gick vi till Konsum, köpte chips, dricka och myste ned oss framför en (kill)julfilm nämligen Gremlins. Inte den typiska julfilmen men Linus var nöjd!

Kommentar från: SOFIA

Sv: Precis, det blir ju lite mer personligt då va :)



Tackar! :)

2010-12-13 @ 11:44:28
http://sofiaikarlstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: