Tisdag

Idag har jag börjat att packa ned min garderob, gick rätt bra faktiskt. Det finns ju två st camp, ett som ska med till GBG och ett som ska till vårt lilla "lager" (där alla våra kartonger kommer att stå) hemma hos Linus föräldrar i Kristinehamn. Trodde att jag skulle ha svårt för att sortera mina kläder... Jag vill så gärna tro att jag kommer att använda allt och har svårt för och slänga sånt som jag inte använder. Men det har gått riktigt bra hittils faktisk, ska in och göra det sista snart.
Idag har jag ju som bekant varit på både massage och till frisören och det var riktigt underbart att få skämma bort sig själv lite grann. Massagen fick jag på Relax och det kan ha varit den bästa massagen jag varit med om!
Efter det begav jag mig som sagt till Johanna på Aqua för att bli fin i håret. Klippte bara topparna sen blåste hon håret på mig med "tratten" så jag fick fina lockar köpte även en beachspray från Lanza som var hur bra som helst!
Sen har vi varit i Kristinehamn och hälsat på Linus föräldrar, moster samt morföräldrar och fikade.

Jag har även ätit god mat idag. Vi "äter ur frysen" för att just bli av med all mat vi har som vi inte kan ta med till GBG och ida blev det pasta och en sås med grönmusslor, tomater och spenat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: