Måndag

Hela helgen gick åt nya lägenheten, flytta saker och handla inredning. Hur roligt som helst. Önskar dock att jag hade obegränsat med pengar... Önskar även att denna tid aldrig kommer att ta slut, älskar att hålla på och greja på det här sättet, vill inte att det ska blir färdigt! Eller jo, såklart jag vill... Och bara för att saker och ting är på plats så betyder inte det att man inte kan byta ut saker och förbättra så småningom.
Jag trivs så bra i vår lilla vindslya, den är så mysig och hemtrevlig fast matbordet och stolar består utav en tom flyttkarton samt träplankor... Jag vill hem, nu! 4 dagar kvar...
Började inreda min lilla walk-in-closet igår också... Eller det kanske inte är rätt benämning.. Snarare diverse klädstänger och en byrå som står i ena änden av sovrummet.. Men det är min alldeles egna garderob, så för mig är den världens bästa garderob! Nu borde jag ju såklart bjuda på lite bilder kan man tycka, och det ska jag göra också... Så fort jag hittar min kamerasladd, och så fort jag blir färdig med!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: