Dags nu

Till och från får jag små ryck med att vilja uppdatera bloggen lite oftare, detta blandas med att vilja lägga ned den. Beror på vilken sida jag vaknar upp på... (Och om jag jobbar övertid.)
Dagar som denna då jag är ledig och saker som stylista samt en kopp the i soffan lockar big time så blir jag riktigt taggad på att driva bloggen, så idag kan det hända att det faktiskt poppar upp några inlägg, time will tell.

Kan ju börja denna regniga fredag med att lägga upp måndagens outfit. Ja hör på den ni! I mitt jobb där man använder underställ och stora säckiga vita kläder, där finns det inte utrymme för att klä upp sig om dagarna, jo visst, kan ju klä upp mig varje gång jag åker till jobbet och få visa mig för mina arbetskamrater i de ca 3 minutrarna det tar från parkeringen till omklädningsrummet, men jag är för lat för det. Så mjukiskläder sportas för det mesta när jag jobbar, det är endast på helgerna och måndagsförmiddagarna (när vi jobbar kväll) som jag kan klä på mig mina vanliga kläder.. Därav blir det väldigt fattigt med outfitsbilder på denna blogg, så länge jag jobbar i Norge.




Jacka - Second hand
Väska - Lindex
Byxor -  HM
MCboots - Deichmann
Tröja - Monki
Tischa - Gina tricot



Nu så; Åter till stylista!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: