Dagens to do

Jag blir så hemskt rastlös att att ligga och vila hela tiden så jag måste dra igång något litet projekt här innan jag blir galen! Har redan städat mitt rum som inte alls var stökigt... Har blekt mina tänder i två tim och nu ska jag sätta mig och sy lite grann. Hittade denna lilla treasure jag fyndade för en tia för en tid sedan,



Vet ej om det framkommer sådär jätte mycket på bilden men den är i vilket fall en aning för stor så den ska sys in och ev så måste jag flytta in axelbanden, hoppas dock att jag slipper det.
Känner på mig att denna kommer att bli en ny favorit i garderoben så fort den är färdig, svart kjol till, svarta strumpbyxor 30den, höga pumps, och som pricken över i: Skinnjacka! Åh nu måste jag börja sy!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: