Beautiful day

Mysväder utomhus!

Idag har jobbet gått riktigt bra, eller bra går det ju för det mesta men idag har det gått ovanligt fort liksom, det gillar vi!
Kom hem och har funderat fram och tillbaka på vad skulle laga för mat av min kycklingfärs som går ut imorgon... Kom inte fram till något vettigt, förutom att jag var tvungen att göra matlåda så "paniken" började ta ut sin rätt... Då är det guld att ha grannar hemma som lagat mat åt ett helt kompani och erbjuder både mat, matlåda och en 50cl cola på det! Alberto du är bäst! :) Så kycklingfärsen åker in i frysen!

Annars så hade jag tänkt att gå ut och ta mig en promenad i solen men hamnade framför datorn och i en konversation med Kim om AC/DC... Snackade boende osv under vistelsen i gbg den 20/6-22/6, dubbla prise eftersom det är Midsommarhelgen, SWEET! På hotellet vi bodde sist så kostar en natt nu 2350:- för två personer.
Blir ju till att kolla andra alternativ tror jag... Jag och Malin åker till USA i sommar, behöver sparar lite pengar till det förstår ni!


Fan är tågbiljetter dubbelt så dyrt det med då eller...?

Nej enough! Kosta vad det kosta vill! Huvudsaken är att det snart är sommar och att det kommer bli fett underbart, fattig kan jag vara på vinterhalvåret! HÖRS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: