Paket osv

När man kommer hem 1 gång i veckan så har man ibland lite post att gå igenom. Ibland har man inte fått någon alls. Typ som nu, inte ett jävla brev... Utan bättre upp! Ett stycke ELLE tidning samt ett paket från HM.
Jippie!

Jag måste bara få avreagera mig angående den senaste tiden... Jag är så lycklig! Bor tillsammans med en av de bästa rumskamraterna man kan ha! (Förutom Malin då, säger bara KORFU :P) Anna Moll.
Sen bor vi på ett slitet vandrarhem (som dock har sin charm) med världens bästa killar (förutom Martin då.)
Utan er har vi roligt, men med er har vi superkul! Sen har det flyttat dit ett nytt gäng killar som är så sköna! Känns som om att man känner dem sedan tidigare, trots att de bara bott där 2 veckor.

Är så positivt överraskad och kommer på mig själv att gå runt och le hela dagarna. Inte för att jag är en ledsen person annars, men jag ler inte hela tiden bara sådär.
Vi har så sjukt roligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag skrattar nog 75% av min tid därborta, resten 25% sover jag.

Ikväll blir det som sagt middag, och jag hoppas att hela töcksforsgänget kommer. Skoting kommer dock inte, då han är i GBG.. Men vi får klara oss utan honom denna gång, kommer bli svårt... Men vi ses ju på söndag! ;)


Kommentar från: Anna

Hej!
Jag har en fråga, läste att du jobbar i norge och bor i töcksfors. jag ska jobba i norge i sommar och letar efter nåt billigt att bo i typ töcksfors, och om jag får vara burdus och fråga, vart nånstans bor du, vandrarhem? och vad kostar det? :)
tack på förhand!
/Anna

2008-04-17 @ 14:00:29
http://whenyourush.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: