Project runway 3 & Australias next top model 3

Igår avslutades en underbar säsong av Project runway. Till min stora lycka så vann Jeffrey! Gillade hans kollektion mest... i alla fall de delar som var L.A. rockchic. Men jag gillade honom som person, inte när han behandlade de andra som skit... Utan det faktum att han var en "nykter alkohlist" som tagit sig i kragen och visat sig vara en riktigt bra designer.


Älskade Jeffreys Haute Couture klänning, som han sydde i just Haute Couture tävlingen.


Bild


Utöver PR3 så har jag även sett klart på Australias next top model cycle 3. Min favorit slutade som trea... attans!
För övrigt så är det mycket högre standard på modellerna i Austral... än i Amerikanska top model. Dock så måste jag säga att det är oavgjort i vilket som är det roligaste programmet av dessa två...

Amerikanska
Bra: Roliga utmaningar, rolig fotosessioner, bra programledare
Dåligt: Många tråkiga modeller.
 
Australienska
Bra: "Snygga" modeller, bättre styling. 
Dåligt: Dålig fantasi i utmaningar och fotosessioner, kändisar man inte känner igen.

Den andra har vad den andra saknar och tvärtom. Båda är helt klart sevärda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: