Final countdown...

Nu ska jag snart lägga mig och sova...
Detta lär bli det sista jag skriver innan mötley... (Dramatiskt!)  Kanske hinner skriva lite imorgon innan tåget går men antagligen inte... kommer vara galet stressad imorgon så den lilla tid jag får över lär gå till att kontrollera att allt är med. Haha, jag har med mig feta resväskan, (blir borta en natt) packade flera ombyten av den enkla anledningen att jag inte visste vad jag ville ha på mig... Lutar dock åt leopardstrumpbyxor och en svart kort klänning. Till detta blir det högklackat, röda läppar och stort ruffsigt hår. Ungefär såhär.. Kanske inte riktigt... men är den känslan jag är ute efter... blir dock inget lack o läder för mig.

Det värsta är att jag inte riktigt fattar att jag om ca 24 tim kommer att sitta och titta på ett av mina absoluta favoritband... på riktigt, i globen! Det händer inte... så just nu känns det mer som ett påhitt... Men när jag väl försöker övertyga mig själv om att det är på riktigt så börjar kan fundera på allt som kan gå fel.. tågbiljetter, entrebiljetter, boende osv...

Men om allt går bra, så kommer jag att vara världens lyckligaste efter imorgon. :)


image455
Bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: