Hel looks

Söker du inspiration så borde du kolla in http://www.hel-looks.com/ 
En finsk sida där de plåtar folk på gatan. Nedan så publicerar jag mina favoriter. :)


Älskar folk som vågar:



Hennes kjol sydde hon av ett gammalt gardintyg... jag älskar senapsgult, älskar att hon leker så med kontraster. Kavajens struktur och trekvartsärm är också väldigt snyggt.

Hippieparet till höger älskar jag bara av den anledningen att jag älskar hippies, bohemer etc. Gillar deras tänk och framförallt klädstil. Kan inte bli annat än glad när jag ser dessa två. Är riktigt sugen på ett par liknande jeans som han har på sig... inte randiga iofs, men hippiejeans liksom. Får se hur det blir med det... stuprör är ju egentligen min grej.


För killar:



Gillar hans synthiga stil... men framför allt så är det hans wayfarers och frisyr som faller mig i smaken... sen stora tshirts och tights är riktigt snygg på killar faktiskt. Även här så är kontrasterna riktigt shyssta.

Grabbarna grus har fattat det hela... dock så skulle jag plocka bort deras skärp som jag tycker blir lite för mycket... skulle ersätta dem med bruna vanliga bälten. Midjekort skinnjacka till stuprör är det snyggaste som finns. Sånt tshirt-linne (eller vad man ska kalla det) som han till höger har är också bland det snyggaste en kille kan ha, speciellt till stuprör.



Dessa tre är mina absoluta favoriter:



Hela hon utrstrålar något sorts självsäkert lugn som tilltalar mig, sen så har hon en iofs en sjukt snygg kofta... men vad jag menar är att om någon annan människa med en annan personlighet skulle haft denna outfit så hade det lätt kunnat se väldigt överstylad och töntigt ut. Hon har liksom det där; "Jag bryr mig inte, jag sätter på mig det jag trivs i" beundransvärt!

Likaså nästa tjej... attityden! behöver inte säga så mycket mer. Älskar färgskalan..

Paret till höger gör mig lika glad som hippieparet. De ser helt fabulouse ut!
Hans stil är den sexigaste jag vet... stuprör! till det så har han en sjukt snygg kavaj och han bara utstrålar självsäkerhet.  Hon har på sig kläder som kanske 0.00001% av befolkningen kan bära... där snackar vi verkligen personlighet och utstrålning. Färgade strumpbyxor + sandaler = snyggt. Gillar dock inte hennes väska. Hon är hemskt vacker i ansiktet för övrigt.. måste vara modell.
Vackraste paret på länge!

Kommentar från: Stina

Fan vilken rolig sida det verkar vara ! vilken inspirationskälla :D nice as hell ! ja fan hemma med chipsen blirnog nice, men ring om du ångrar dig ! Pussi

2007-02-17 @ 16:58:28
http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: