haha

jag råkade först publicera second hand inlägget med bilder som inte gick att förstora, så gjorde jag om allt, (trodde jag) men så blev det två olika inläss istället.. teknisk som jag är så hittar jag ju såklart inte hur man ska göra för att ta bort ett inlägg... så det får stå kvar my friends :)


Love :)

Kommentar från: Stina

Oh my oh my. Ja visst är annas vintage bra ? love it. hon skulle få in massa ny klänningar tisdag/onsdag. då måste vi dit. Ja den är aslik kellyväskan. Love it. Tightsen ja, dom älskar jag också, ska köpa ljusgråa idag också :D Chloé kopian tycker jag du ska slå till på. för vem har råd med en riktigt. klart jag sk ut. du då ? ska du med eller ?

2007-02-17 @ 10:06:14
http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: