Dagens...

Intag:

Frukost: Havregrynsgröt med lättmjölk + två glas vatten.
Lunch: En avokado med räkor + två glas vatten.
Mellanmål: 3 skivor kalkon, ett äpple + ett glas vatten.
Middag: Lasagne + sallad + ett glas vatten.
Kvällen (blev snäppet onyttigare dock): En mars delight, ett glas saft, en påse tuttifrutti passion. För att sedan vända till det bättre i form av två skivor kalkon + två koppar grönt the och ett glas vatten.

Då våra glas rymmer två dl vatten så har jag fått i mig ungefär 1.6 l vatten idag. Något som vad jag har förstått är rimligt för att kroppen ska ha en normal vätskebalans... Galet, känns som om att jag druckigt hur mycket vatten som helst.
Men jaja det är bara att vara glad och fortsätta, jag gillar ju vatten så varför inte?


Anledningen med detta inlägg är för att jag ska börja föra matdagbok, i alla fall för en vecka. Vill se hur mycket jag faktiskt äter... om jag äter lika mycket som de på tv. De på tv äter ju groteska mängder mat, tycker man... men det kanske inte är så mycket om man delar det på 7 dagar? (Antagligen men strunt samma.) I vilket fall så ska det bli intressant och se hur min matvecka ser ut!


image334
Bild

Kommentar från: Sofia

Ja vad kul!!! Alltid kul när nån har matdagbok. Kanske ja själv kan få lite inspiration att ge "fan" i allt godis som äts V-A-R-J-E dag :P

2007-04-19 @ 13:11:10
Kommentar från: Carolina

Haha ja, det där godiset är svårt att motstå.. eller sötsaker över huvud taget! Får världens sug på eftermiddagen/kvällen och kan typ knapra i mig pärlsocker om det inte finns nått annat :D
Detta har jag dock inte gjort sedan jag var liten ;P

Dagens matdagbok kommer snart! :)

2007-04-19 @ 17:36:45
http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: