skor

Louboutin kopior Bild: www.skopunkten.se



Dessa underbara och prisvärda Loboutinkopior kommer från skopunkten, de går loss på 249:-
Det bästa är nog att klacken inte är lika hög som på orginalskorna, iofs gillar jag höga klackar men de är desto svårare att gå i ;D Eftersom mina ankelboots aldrig kommer in på dinsko så får det bli dessa istället. Bara jag får ett par Louboutinkopior! :D



 Chlóe bild: www.netaporter.com


Har även suktat efter ett par Chloé paddington loafers... men dessa kostar några tusen så till min stora förtjusning (ännu mer förtjusning än louboutinkopiorna) så finns det även kopior av dessa som kostar runt 400:- gosh ser mig själv i dessa till våren/sommaren... längtar! :) det dumma är att de bara säljs på nätet... (möjligtvis i handel i sthlm) på typ ebay och tradera då de är nått engelskt märke som gör kopiorna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: