Dagen efter

Det är sjukt hur fort julafton passerar... Gårdagen var trevlig, mycket trevlig. Började med att några släktingar kom och käkade jullunch (julbord) sen så öppnade vi paket.. fick pengar och choklad... sen åkte de hem. Dagen fortsatte med kalle anka och glögg... sen hände det inte så mycket, spelade lite gitarr typ. På kvällen var det dags för ännu mer julbord och sen familjejulklapparna. Fick två st påslakan-set... två st tallrikar.. (samlar på höganäs frukost servis) en lancom mascara + kajal, ett mjukisset i ren Juicy couture anda... sex and the city dvdbox, presentkort på HM, en godisskål, ett filippa k linne, dricksglas... nu kommer jag inte ihåg mer.. var nog inte så mkt mer iofs :D jo en svampbok! blir perfekt det till hösten när jag går ut i skogen och letar svamp.. vore ju förargeligt om jag plockade giftsvampar.
Fick även en stor ljuslykta och pengar av martins mamma... och ett par björn borg trosor av filip :D så sköna. Av martin så fick jag som bekant pälsen till jackan och ett par döskalletrosor :)

Ingen utgång blir det idag iaf... jag har glömt att fixa alkohol :(


Kommentar från: Kånni

MM.. de blev en hemma dag för mig med, de behövdes nog =P. Ska du ut snart? eller de är ju såklrt du ska ut på nyår..men jag tänkte veckan efter. På fredagen typ den 5 eller nått..kan vi inte dra ut gammla gänget då? Skulle va så FETT kul. ?! sen åker jag ju ner igen :(

2006-12-26 @ 12:45:11
http://kornelius.blogg.se
Kommentar från: Kånni

HAHA! pumpkin ;P. Får besök som åker hem den 3;e o så ska ja tyvärr jobba den 6-7 =( PISS. Så jag kan inte Joina. Börjar ju skolan den 8:onde. FAN. jag vill också med..:@

2006-12-26 @ 15:11:44
http://kornelius.blogg.se
Kommentar från: Kånni

Ich Weiss nicht. Vet du vilka som ska åka o när o så?

2006-12-26 @ 17:30:25
http://kornelius.blogg.se
Kommentar från: Anna

hur hittade du den bilden på mig från tg dan?

2006-12-27 @ 22:08:33
http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: