Uppdatering

Här kommer en kort sammanfattning på de senaste dagarna... ur mitt perspektiv.
Onsdagen spenderade jag på stan, var ju rea överallt nästan! sånt gillar vi. Gick in på urplockade MQ... hittar aldrig något där nästan och verkligen inte under rean då allt är slut typ. 

För att gå tillbaka lite i tiden så hade jag faktiskt spanat in en acne munkjacka för ett tag sen som kostade 1099:- lite väl maffigt, jag väntar tills rean tänkte jag. När rean sedan startade så var den nedsatt till 749:- vilket fortfarande var lite för mycket för min plånbok för tillfället... så jag struntade i det. Rean gick och tröjan kostade seadn 549:- Jag kunde verkligen inte bestämma mig...
500:- för en tröja till en person som inte har ett sommarjobb som sedan har tänkt åka utomlands.. det går inte ihop så jag betedde mig vuxet och bestämde mig för att strunta i tröjan.

Tillbaka till i onsdags; Under min lilla reashoppingtur gick jag ändå in på MQ och såg att de hade halva reapriset. Dock så såg jag inte min tröja någon stans... men efter lite "knöing" så hittade jag tröjan jag så länge spanat in. Exakt den färgen jag velat ha, (den fanns i två färger i Karlstad iaf) plus att det var min storlek, detta var ju för bra för att vara sant. Jag provade tröjan och den satt perfekt. Men det bästa var att den gick på 274.50:- Vill även tillägga att det är mockadetaljer på den :)
Resten av veckan har jag bara umgåtts med martin.. men det är tröjan som är veckans grej ;)
TJOHEJ



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: