Blandat

Idag har jag jobbat och shoppat. Eller jag shoppade igår faktiskt.. men idag bar ja hem allt, (bodde hos Martin igår-idag.) så det känns som om att det var idag jag shoppade..
.
Hur som helst så fyndade jag ett par bruna vintage stövlar på Röda korset för 75:- (bild kommer...) Vilket bidrog till världens lyckorus då jag sällan fyndar coola skor second hand eftersom my feet is too big for vintage. 40-41, Inte speciellt stort om du frågar mig..? Men det var uppenbareligen inte en speciellt populär storlek förr i tiden.
Ett problem dock, med stövlarna.. Är att de luktar källare... Därför har jag ställt dem i en kasse med småpåsar i, som innehåller ättiksprit-indränkta papperstussar. Mamma sa att det kan hjälpa... Och som ni vet så vet mammor ALLT.!

Köpte även världens bästa hudlotion, 3 flaskor (kanske var 4 tom... ja det var det! Bunkrade upp riktigt!)
Köpte även make-up remover fast i servetter, jätte behändigt i flertal situationer. Sen köpte jag nog inte så mycket mer... Nu ska jag gå på en promenad med Mamma.


Heeej så länge!



Bild

Världens vackraste.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: