Topmodel

Det tåls att sägas så jag säger det igen: JAG ÄLSKAR TOPMODEL.
Det amerikanska (orginalet) är så galet bra... brittiska, svenska, o australiensiska topmodel är inte ens hälften så bra. Frågan är bara hur länge Tyra kommer att hålla på... För ett tag sedan så hörde jag att hon skulle hålla på till säsong 7 och det är ju nu snart slut på den... Well jag har inte hört nått mer så hon lär fortsätta!

Nu till något helt annat. Fick min ipod idag som hade varit iväg på reparation (3 gången) och de hittade inget fel på den så de uppdaterade bara mjukvaran under de 4 veckor som den var iväg, ok. Förra gången tog det en vecka och då bytte de ut den.. ok. Så till det relevanta: Problemet med min ipod är att den inte startar manuellt... alltså när jag sätter på den. Tror ni då inte att det var precis så när jag tog upp den förut? den startade inte. Så jag kopplade in den i datorn (då startar den, men så ska man ju inte behöva göra varje gång) och så ska jag se om den funkar imorgon.. gör den inte det så ska jag ha pengarna tillbaka och för de pengarna ska jag i sådant fall köpa en sådan här. Helst vill jag dock ha en sådan som jag har för de är alla snyggast men funkar de inte så kan det kvitta!

Nu: American Idol!


Kommentar från: Ms.G

sätter du på den bokstavligt, då är det inte konstigt att den inte fungerar som den ska ;-)

2007-04-26 @ 06:52:01
Kommentar från: Stina

Det blir iaf en till säsong top model för nu är säsong 8 snart klar i USA. Men jag hatar tv3, varför ha fyra reklampauser i Topmodel när alla andra entimmesprogram har två ? usch !

2007-04-26 @ 08:35:37
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: Stina

Ingen seondhand runda idag tyvärr, är uppbokad hela dagen men imorn är jag ledig. kan du då ?

2007-04-26 @ 08:38:06
http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: