Stan

Var på stan 2 gånger idag. Första gången hände inget kul men andra gången så klackade jag om skorna.. köpte två nya bikiniunderdelar och bytte en tröja. Allt till belåtenhet :) Älskar mina svarta vagabond poppy skor, finns inga bättre... de förtjänar det bästa! var bara tvungen att uttrycka min kärlek till dessa... Åt glass med Martin på glasseriet i mariebergsskogen igår.. så underbart! beställde en jordgubbsdröm eller vad den hette... godaste jag ätit. Lite dyrt dock kostade 70:- helt ok att äta då och då iofs, men icke varje dag. Köpte en svart pennkjol idag också, skit snygg! ska ha den med min naturfärgade blus instoppad och mina poppy skor.. kommer se så sekreterare ut! :) men det är coolt.

Kommentar från: Anna

På samma ställe där du trycker när du ska skriva nya inlägg, så står det nånstans ladda upp bild.. Tryck där så ser du hur man ska göra!! :)
Kramis ;)

2006-08-02 @ 13:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: