Fest hos Schnelzer

Nu blev jag osäker på stavningen men whatevah :) Förfestade hos Malin med smörgåstårta, drog sedan till Skåre där det blev kalas... roligt till att börja med men sedan så vart det hus i helvete... eller inte... Malin och jag blev osams iaf... typ första gången på riktigt. Galet. Det löste sig efter ett tag. Snabbade oss in till stan för att malin skulle hinna med sin buss, gick sådär... dret ombygge. Hur som helst sitter hemma hos söta Martin nu och snart dags att sova.

Vilken fin inledning på denna bloggbloggblogg.

Kommentar från: Anna

Wohoo! Du fick bloggen att funka tillslut. :D Duktig du är! :P haha!!
Tack för i går kissen! :)
KRAM!

2006-07-30 @ 13:34:55
http://annimoll.blogg.se
Kommentar från: Anna igen.

btw. Jag har länkat dig från min blogg. Deru! :)

2006-07-30 @ 15:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: