Shoppat

Som vanligt har jag småhandlat lite nödvändigt den senaste tiden. Har bland annat köpt dessa söta shorts som jag längtar efter att få bära, om det någonsin blir tillfälle... Kan tänka mig att dessa är bättre i tanken än i praktiken. Jaja, om inte annat så är de fina som inredning!



Köpte den perfekta väskan också, som funkar lika bra till skolan när jag inte behöver massa böcker etc, eller när det vankas utgång! Älskar svarta väskor med gulddetaljer.


En jumpsuit i den perfekta rosa/nudefärgen, med korta ben och upprullade ärmar.


14cm klackar - ja tack!

Kommentar från: Rebecca

Min kompis malin har den väskan! Den är så sjukt snygg!!!

2012-05-18 @ 09:38:36
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: