Protein

Mina proteinbars är slut. Mina lådor står och ekar tooooomt numera. Och så kan vi ju inte ha det.. Smidigare mellanmål får man ju leta efter.




Kan förövrigt avråda från att köpa den högra smaken Peanut butter cup, smakade inte alls bra. Den vänstra Caramel peanut var helt okej däremot. Kommer dock inte köpa dessa igen tror jag då de var så himla stora, blev alltid att man åt en halv och la den andra halvan i väskan... För att sedan glömma bort den...

Nu har jag beställt ett gäng nya bars från ett nytt märke, Body Science som är samma märke som mitt proteinpulver jag dricker. Är riktigt nöjd med smaken på de pulvrena så jag hoppas att deras bars är lika goda! Smakerna jag köpte var bananchoklad, jordgubb/citron samt kokos/choklad.

Kommentar från: Rebecca

Jummie.. proteinbars är det goooodaste som finns! I usa finns det såååå många gooda goooda!!

2012-05-18 @ 09:39:20
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: