Nya favoriter

Har hittat mitt nya favorit "godis"!

Bild

Läkerol licorice seasalt.
Blev först jättebesviken då jag trodde att det skulle vara saltlakrits... Men, ju fler jag åt desto godare blev smaken och de smakade precis som mina favoriter IFA saltpastiller. Prova prova prova!!
Problemet dock är att jag måste ransonera då jag får sjukt ont i magen om jag äter för många på en dag... Surt men sånt är livet. Ibland trotsar jag dock detta, och då slutar det oftast i magkramper på kvällskvisten... (For your information).

En annan favorit som jag hittat på senaste är V6 lakritstuggummi. Smakar riktigt god lakrits, mer salmiak... Typ som Shake eller vad de hette de där tuggummina man köpte för 50 öre... Andra lakritstuggummin brukar ju smaka skit, men dessa är som godis!
Bild

Kommentar från: stefanie

vissa kanske inte gör så mkt på jobbet !! :pp



Varför bloggar du om läkerol?

2012-05-02 @ 15:51:00
http://makemynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: