Lördag

Imorse tog vi en sväng till Slottsskogen där det var bakluckeloppis. Hittade inget av intresse så vi knallade hemåt. Väl hemma provade jag återigen de kläder jag köpte under fashion against AIDS-eventet och kom fram till att jag skulle lämna tillbaka den svarta klänningen och det vita linnet... Så jag åkte in till stan då det var sista dagen idag för retur. Kom istället hem med en urfin väska från Zara, slänger upp en bild senare!

Nu ska jag pallra mig iväg till gymmet och sedan ta svängen förbi affären för lite godis, det är jag värd idag. Sedan blir det hem och käka en portion av den goda maten vi åt igår.. Klyftpotatis med fläskytterfile, bearnaissås och tomat & ruccolasallad. MUMS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: