Måndag

Måndag och ny vecka!

Jag har legat något på latsidan när det kommer till träningen den senaste månaden och nu är det skärpning som gäller! Så i veckan har jag bokat in diverse pass (rpm och indoorwalking) som jag ska varva med power walks, löpning och styrketräning så nu jäklar ska jag komma igång igen!

Inte för att jag äter speciellt dåligt men jag ska även se över kosten, då framförallt undvika allt för mycket kolhydrater i form av godis, snacks och läsk.

Till lunch idag blev det kallrökt lax, blåmögelost, sallas, avokado och rädisor.

 
 
 

Kommentar från: Rebecca

visst är det sportlife du tränar på nu? Vi får köra ett pass :D

2012-06-26 @ 10:13:02
http://rebeccacecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: