Svar

Fick ännu en fråga här på min blogg, och eftersom jag älskar lite aktivitet från läsare så ska jag göra mitt bästa i att svara! Skriver här då det kanske är fler därute som undrar.

Madelene skrev:
Hej, Jag måste bara få fråga. Din hårfärg är verkligen skitsnygg. Har du låtit blonda slingor växa ut på ditt normala hår eller hur har du gjort? :)

Tack vad glad jag blir!
Stämmer, jag hade väldigt mycket ljusa slingor i håret och fick därför en väldigt markant utväxt så småningom, då jag är mellanbrun naturligt.
Denna utväxt fadeade min frisör med att lägga en färg i mina rötter och en bit ut i längderna, färgen låg färgmässigt mellan mina rötters färg och längdernas färg. Mina rötter ljusades då upp lite, så när mitt hår fortsatte växa så fick jag en snygg övergång... Och här är vi nu!

Det här är nog min absoluta favoritfärg jag haft på håret, och jag har inte färgat mig sen i september så det är väldigt bekvämt också! ;)

Kommentar från: madelene

Hej,
Tack va glad ja blev att du svarade. Då har jag fått lite inspiration till nästa frisörbesök hihi. Skitsnyggt verkligen! :) ha det bra /M

Svar: Kul, varsågod! Ta hand om dig :)
Carolina Magnusson

2012-06-30 @ 02:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: