Midsommar 2012

I torsdags åkte vi till värmland för att fira midsommar. När vi kom fram till Skived så bjöds vi på grillat och efter det gick vi ut och plockade blommor. Jag har ett "hemligt" midsommarblomsterställe som jag gått till varje år, där finns allt ett par midsommarblomster som piffar upp vilken bukett som helst, i år till min förtvivlan hade nästan alla blommat ut så jag fick bara tag i ett par stycken som hade blommor kvar. 

 
På midsommarafton åt vi den obligatoriska lunchen vi ätit så länge jag kan minnas: Inkokt lax, potatis och en kall sås med grädde, majonäs och dill. Till efterrätt blev det såklart jordgubbar!
Efter lunch begav vi oss till Kristinehamn där vi skulle fira resten av dagen med Linus vänner. Vi skulle fixa maten så det var bara att sticka direkt till ICA och handla och runt 30 minuter innan gästerna skulle anlända var vi hemma. Men vi hann!
 
Kvällens outfit!
 
Tre män som tittar på grillen, ändå brändes köttet...
 
 
Efter maten spelade vi kubb och kvällen avslutade på den inglasade balkongen med ett spel vi fick av våra gäster, ett frågespel - som jag vann, båda gångerna vi spelade!
 
Tack för en trevlig kväll Sofia, Johanna, Mikael, Robin, Jocke och såklart - Linus!
 
 

Kommentar från: sara

heej undrar om du kunde lägga upp en bild på dig i den där jumpsuiten du köpte från nelly? vi har ungefär samma kroppstyp och skulle vilja veta hur den ser ut på om jag ska köpa den, vore jätte snällt:) fin blogg btw!

2012-06-27 @ 15:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: