Carolina 25 år dag 4

Dag 4 var det dags för kalas med familjen. Detta tedde sig i en grillkväll hemma i Forshaga där min familj plus syskons familjer kom och käkade och hade med sig fina presenter. Tog tyvärr inga bilder denna kväll, men bilder på prestenterna har jag såklart så det kan ni få se!!


Eller jo, en bild hade jag visst! På två utslagna hjältar någon timma innan kalaset skulle börja. Trött kille + katt.


Silverschampo


Bodysouffle, bodymist och duscholja.


Parfym från CK.


Kvällens överraskning en ghd-styler, gissa om jag blev glad?!


Ännu en himla fin orkidé! Tror att jag kan ha de två finaste orkidéerna i hela Göteborg nu!
Fick lite pengar också, men jag tror att de flesta vet hur pengar ser ut så jag valde att inte fota dessa.


Får slänga iväg ett tack till min familj som annordnade denna grillkväll i min ära, samt alla som kom och gav mig så fina presenter! TACK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: