Carolina 25 år dag 1


Blev väckt av Linus och fick min traditionella födelsedagsfrukost bestående av en ostfralla med majonäs och räkor. Fick två överdelar eftersom de är godast med all ost, gulleLinus!


Sen var det paketöppning. Fick solglasögonen jag önskat mig! Hur fina som helst!


Fick även en av parfymerna jag önskat mig!


Sen hade Linus freestylat lite och köpt mig ett vitt kassaskrin som jag ska ha till alla mina bloppispengar, vilket har kommit till stor användning då det börjar dra iväg med kontanter nu... Det tackar vi för!


Och så fick jag tillsist en solstol och solmadrass!

Sedan var jag i skolan ett par timmar för att komma hem till mat och tårta.
Varmrökt lax med kokt potatis, rom, rödlök och creme fraich och världens godaste prinsesstårta!





Tack världens bästa pojkvän!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: