Torsdag

God förmiddag!

Idag hade jag klockan på 07:27 för att komma upp i tid och skriva så mycket som möjligt på min del av grupparbetet. Vi hade satt en deadline kl 12.00 för frågor vi behövde maila till vår kontaktperson och 11.50 någon gång postade jag iväg mina frågor. Känner jag mig själv rätt så kommer det dyka upp ett par till senare under dagen..
Har precis gjort mig en riktig lchf lunch, äggröra med bacon och lök.. Unnade mig ett par körsbärstomater samt 3 st winegum dock, så lite kolhydrater fick jag allt i mig!!! Nu ska jag koka mig en kopp te och titta på toddlers and tiaras följt av say yes to the dress, sedan blir det mer plugg och efter det tvätt tvätt och tvätt!

Fick en inbjudan till förtur på NK's vinterrea som är imorgon, det ska bli roligt, hoppas att jag hittar något användbart..! Efter det ska vi ta en sväng till IKEA för att köpa diverse ting, bäddmadrasser och tallrika bl.a. Äter på papperstallrikar nu nämligen, inte hållbart i det stora hela har jag hört.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: