Måndag

Hej och hå!
Firade nyår i Kristinehamn (now thats i first..) med Linus och hans vänner. God mat och trevlig sällskap brukar det låta och så var det! Blev dock att gå hem "tidigt" runt halv två-två då vi skulle resa hem till Göteborg dagen efter.
Tog tyvärr inga bilder så kan inte dela med mig utan ni får bara ta mitt ord på det.

Väl hemma i GBG har jag inte gjort så mycket, är ledig fram tills nästa vecka och borde därför passa på att plugga men det är ju rätt så tråkigt... Har dock bokat in mig på några pass på gymmet de kommande dagarna, guuuuuuud som jag har längtat efter att börja träna igen!
Idag är det spinning och stryketräning, och på onsdag är det Piloxing. En blandning mellan boxning, pilates och dans. Är tydligen en svensk kvinna som "uppfunnit" det...
Mellandagsfyndade i fredags också, köpte två klänningar och en kofta!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: