Fredag

Morgonen spenderades på IKEA där vi köpte bäddmadrasser, soffbord, tallrikar och en massa smått och gott. Sedan styrde vi mot NK där det var väääldigt mycket folk! Röda mattan var framrullad och det kryllade av vakter, kände mig skapligt underklädd. Väl inne på NK var det kaos, så jag gav upp tillslut, köpte dock en födelsedagspresent till min bror så det hela var inte förgäves.



Sedan åkte vi hem och då var det dags för afternoon tea tillsammans med en bit chocolate crumble cake som jag förtärde medan jag tittade på när Linus skruvade ihop soffbordet.
På mig idag har jag min nya tunika från H&M's conscious collection som jag fyndade i veckan! Man kan inte riktigt se det fina mönstret, lägger kanske upp en bild på det senare, nu blir det plugg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: