Bra dagar

Har haft ett par bra dagar på senaste. Skrev omtentan i marknadsföring vilket gick sådär.. Men därefter började mina bra dagar!
Städade lägenheten och fick upp massa saker på rätt plats - har haft diverse kartonger ståendes ouppackade. Träffade fina Sara och gick och såg New Year's eve, vi åt såklart gula popcorn och delade på en chokladkaka, Sara satt och bröt bitar; först en till sig själv och sedan en till mig - precis som ett gammalt par. '

Söndagen inleddes med en powerwalk i Slottsskogen, och avslutades med hemmagjord pizza framför tvn.

Dagen idag började med att jag var till Drottningtorget och lämnade till saker till en kvinna som hon behövde mer än mig så det var kul! Sedan mötte jag upp Junior also known as Caroline's lillasyster - Isabelle som var på en Göteborgsweekend med en kompis. Hon kan ju självklart inte åka till The big city Göteborg utan att hälsa på mig som mer eller mindre är hennes andra syster! Så vi tog svängen förbi ICA, plockade ihop oss en varsin sallad och gick hem till mig. Där satte vi på den där dokumentären om de där två läskiga svenska kvinnorna som orsakade kaos på motorvägen i Storbritannien. Sjukt jävla obehagligt för att sumera den händelsen. USCH!
Hur som så var det himla trevligt att träffa Isabelle och visa henne hur jag bor! 

Nu blir det en kopp te framför "Mammor och minimodeller" (som förövrigt kan vara en av de sämsta titlarna jag hört, låter programmets innehåll vara osagt...)

Kommentar från: Sara

Vi är som ett gammalt par! <3

Jag kollade också på den dokumentären. Fan va sjukt det var. Och att ingen av de berättar något nu heller om vad som hände och varför. Kusligt var det!

Puss

2012-01-16 @ 22:17:34
http://ladysara.blogg.se/
Kommentar från: carolina

<3

2012-01-17 @ 10:49:25
http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: