Boots

Ankle boot

Provade de här på dinsko idag, vågade inte köpa dem för jag har verkligen ingen aning om hur mycket pengar jag har på kontot...
Om jag tänker på dem om ett par dagar så tar jag från mina bloppispengar och slår till, det är jag värd!

Kommentar från: Hanna

Haha, är helt klart öppen för att få in pengar till att få en timme med Jillian... Kanske till och med en halvtimme räcker :P

Har aldrig prövat SH'BAM men jag läste det du hade skrivit och det känns ju som att det kan bli för lite träning bara, men säkert roligt :)



Ja jag tycker nästan att det är bäst att gå efter kläsplagg, dom ljuger ju aldrig! Idag körde jag längd för första gången, SHIT vad jobbigt :/ Men jag tycker verkligen att vi ska peppa varandra för snart kommer säkert ett bakslag och då blir det tungt igen :/

2012-01-22 @ 19:19:58
http://hannacarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: