Torsdag

Redan torsdag och imorgon är det fredag! Som jag har längtat!
Hela denna vecka har vi varit och jobbat i ett skolkök och lagat mat till 1100 personer så denna vecka har varit något utöver det vanliga!
I söndags hade jag ångest inför denna vecka då jag var apsäker på att det skulle bli fruktansvärt tråkig och jobbigt men det har det inte varit. tvärtom! Eller jobbigt har det varit men det har varit riktigt roligt. Har haft klockan på 05.25 hela veckan, sjukt gött med rutiner igen!

Fick hem mitt nellypaket igår också, ingenting passade så det blir retur på hela högen!
Idag fick jag hem min prenumerationspremie från topphälsa, ett Morrocan Argan oil and orange blossom body souffle och en duschcreme i samma serie från bodyshop, luktar himmelskt!


Kommentar från: Sara

Ja så kan vi ju göra, vi lär ju hinna gå på bio många många gånger tillsammans i våra liv. =)

Tack, men mamma o pappa kommer o hämtar mig imorgon o hjälper mig med packningen, så jag klarar mig.

kramar

2012-02-24 @ 15:58:17
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: