Torsdag

Vilken vecka det har varit hittills! I tisdags så hade vi skola hela dagen då vi hade middagsbjudning. Vi lagade en trerätters middag och fick bjuda in gäster. Väntar på bilder ifrån Elin från denna kväll så jag skriver lite mer om den då!
Igår satt jag hela eftermiddagen med en skriftlig inlämning som jag blev klar med någon gång inatt och jag måste säga att jag blev riktigt nöjd med den. Så det var värt att avboka boxen som jag längtat efter hela veckan...
Precis innan jag gick och la mig så tittade jag efter om det kommit upp något resultat från omtentan i marknadsföring som jag skrev för ett par helger sedan, och det hade det. JAG BLEV GODKÄND!! Det trodde jag inte då tentan gick rätt dåligt.. Men tydligen så räckte det och jag är så nöjd.
Idag var det skola men jag stannade hemma för att korrekturläsa och skriva färdigt arbetet som skulle skicks in idag klockan 12.

Nu fortsätter jag att fira att skolan flyter på bra med hårinpackning, ansiktmask och fotbad framför mina favoritprogram som jag spelat in de senaste dagarna!


Bild
Får köra box nästa vecka istället!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: