Torsdag

Jag har gjort det igen. Jag har handlat lite för lite på h&m för att få 1000:- bonusen. Jag handlade för någonting på 14000:- och fick därmed bonus på 600:- hade jag handlat för 15000:- hade jag fått bonus på 1000:-
Exakt det här hände förra året. Suck. Jaja inget att göra något åt nu.



Nu ska jag ta mig en sväng till gymmet, sedan blir det hem för att göra hårinpackning och ansiktsmask. I eftermiddag någon gång så ska jag ta tag i pluggandet, har diverse inlämningsuppgifter i denna kurs som behöver påbörjas.

Kommentar från: Hanna

Haha, men jag vet inte. Jag stekte dem bara så som det stog men det smakade verkligen INGENTING. Bytte ut palsternackan till rödbetor för det fanns det inga. Och så slängde jag i lite svamp, crazy som jag är. Men utan vitläkssåsen hade det inte gått alltså... :P



Oj, ja då är dom verkligen creme de la creme då! Tyckte mest hon verkade så otroligt tragisk (Kim) när jag såg henne sitta där och grina!



Oh my! Vad hemskt... Han borde ju ha tagit livet av efter allt som vart med programmet då antar jag.. Plus att han säkert mådde piss innan. Uch!! Varför ens är var de båda med i serien när allt var så dåligt liksom. Hade de inte barn också? Går det att se avsnitten på play? Måste nästan se allt känner jag...

2012-02-16 @ 16:01:59
http://hannacarin.blogg.se/
Kommentar från: Hanna

Det missade jag helt! Åkte skidor igår när det sändes som allra mest :/ Men säg gärna till när det är dags igen! Det är rätt rolig underhållning, även om jag tycker de är så fruktansvärt tragiska dessa kvinnor :P



Men gud.. Det är verkligen tragiskt! Och som du säger, att serien ens visar det. Och att Taylor och hennes man ville ha det med. Fattar verkligen inte det!? Men det är väl America all over it antar jag :/ Tycker bara det är så tragiskt att behöva lämna ut hela sitt liv sådär i tv, både för han henne och deras kid. Bara fem år och har redan kaos omkring sig :S Uch!

2012-02-17 @ 09:48:46
http://hannacarin.blogg.se/
Kommentar från: Stina

Du tycker inte det är värre att du spenderat nästan 15000 kr på H&M ?! :b

2012-02-20 @ 21:54:38
Kommentar från: carolina

Haha, känner igen den här diskussionen från förra året Stina ;)

2012-02-21 @ 16:31:33
http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: