Ny jacka



Jag kan ha köpt den snyggaste jackan som finns ute just nu... Ja jag tror nog det. Längtar tills det blir lite varmare ute så jag kan ha den!

Kommentar från: Hanna

Nej, jag har faktiskt inte mätt mig än. Borde ha börjat med det. Will do på torsdag, då min nästa invägning sker :)



HAHAHA. Men jag dör! Det här minns inte jag alls faktiskt. Fan vad mkt stört vi måste ha gjort. Ska INTE använda mig av den metoden, det lovar jag! Jag kom att tänka på vår låt förut.. Den med Selma Lagerlöf om du minns..? :P Den gick inte av för hackor den heller!

2012-02-21 @ 12:42:49
http://hannacarin.blogg.se/
Kommentar från: Hanna

Haha, nej inte jag heller... Den där meningen är typ det jag minns, men det var väl en låt sedan innan va? Haha, herregud.. Vad vi höll på!



HAHAHAHA, ja men den har vi ju också.... Den oootroligt fina dikten. Vi skulle ha ramat in den eller ngt alltså.



Nej, det är Emil som har huset sedan tidigare. Det ska dock säljas så vi håller på och renoverar upp det så att det kan läggas ut så fort som möjligt.

2012-02-22 @ 15:52:04
http://hannacarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: