Min helg

I lördags morse ringde klockan vid 8 och då var det grötfrukost som stundade. Kl 10 var det dags för indoorwalking, ett bra pass med skön musik vart det. Så gött med olika instruktörer varje pass, ny musik och olika upplägg varje gång! Sedan var det hem och duscha, gjorde hårinpackning, ansiktsmask och fotbad framför tvn.
På kvällen städade jag återigen garderoben och tillsist blev det soffan och Head of state med Chris Rock, en rolig film som jag kan rekommendera om man vill ha något lättsamt som driver med politiker.
Idag har jag pluggat externredovisning och varit på bio. Vi såg 21 Jump Street som jag verkligen verkligen rekommenderar, sjukt rolig film

21 Jump Street Poster
Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: