Tisdag

Hej kära vänner!


Igår tvättade jag på morgonen och sedan vid lunch var det dags för skolrelaterade saker, nämligen en intervju med en kvinna på Menigo. Så det var bara att hoppa på bussen ut till Partille med Marielle och Ida! Intervjun gick bra och vi är ett steg närmare FÄRDIGA med vår rapport.
Efter det var jag iväg till Scorett och provade ridstövlarna, de var lite av en besvikelse tyvärr.. De passade men skaftet var mjukare än jag trodde så det kommer efter en tids användande att bli "veckigt", jag vill ha stövlar med ett "hårt" skaft så the search goes on!

Idag är ingen bra dag, började med att jag försov mig så jag missade första lektionen som var ett seminarie som jag behövt gå på. Har en till lektion vid 11 men hoppar nog den, hostar igen så ska nog vara hemma och tycka synd om mig själv istället..


Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: